Friday, February 12, 2010

datang lagi

dah berapa kali rasa ini datang
sekejap sahaja

bukan cinta, bukan suka, bukan apa-apa
tapi ia ada
aku tahu itu

datang berpusing-pusing dalam hati

bukan sakit, bukan sedih, bukan apa-apa
tapi ia ada
aku tahu itu

mungkin mereka juga rasa yang sama
atau aku yang terlalu taksub dengan duniaku sendiri
mencari tanpa mengerti sesuatau
penat tiada berhasil dan malang

mahu aku katakan tiada tahu bagaimana
pedulikah mereka
hapuskan sendiri rasa yang aku cipta
itulah terapi paling mujarab
dengan bantuan yang BESAR

dah berapa kali rasa ini datang
sekejap sahaja

tapi ia ada
aku tahu itu

1 comment:

  1. hoho...maen rase2 ni aku xboleh dgr ni...
    rumit beb...
    tp btol lah..mase ni aku xtau rase ape aku nak cakap...tp cm ade smthng yang xbest yang aku rase...mungkin sebab lame xbalek kg kot...
    atau mungkin poket aku ni da kritikal...
    duet mmg merunsingkan lelaki...
    aku yakin leh solve pnye...hehe..
    k...try la layan tulisan aku yang x seberapa ni...k

    ReplyDelete