Thursday, October 7, 2010

lari lari

lari lari lari,
takut perlu berlari?
lari jauh-jauh buat kita berani?
mulakan lah ia jika kau berani,
jika tidak masa lama akan diberi.

lari lari lari,
lari kerana geli?
lari jauh-jauh buat tak geli?
jika geli berikan erti,
biar beredar dari dalam ini.

lari lari lari,
lari kerana cuci?
perlu ke dicuci jika ada?
tak perlu cuci kita diskusi,
rancang apa yang akan jadi.

lari lari lari,
lari kerana mereka?
mereka ada kuasa?
ya mungkin perlukan mereka,
sayang juga pada rekaan mereka.

lari lari lari,
biar aku mulakan lari.......damn!

1 comment:

  1. lame dah aku xmenulis,
    tah kenape leh terpikir cmni pulak...tulisan aku kali ni ade maksud yang agak dalam jugak la... lari...semua orang pernah buat cmtu kan? aku lari ker atau orang lain yang lari ker samer jer... yang penting tujuan die same untuk jauh... jauh mungkin better, saper tau kan...tapi sebelum lari kene lah selesai semua...aku xterang tulis lari dari sesiapa atau boleh juga lari dari perkara...bace dan tafsir la sendiri ikot kepala masing2...

    ReplyDelete